مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 11:052021-08-21سياسي

مساجد قرارگاه فعالیت های فرهنگی کشور است


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از مسجد به عنوان مرکز تربیت و پرورش جوانان عاشورایی یاد کرد و گفت: مساجد قرارگاه عملیاتی فعالیت های فرهنگی در کشور است.

- ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن 30 مرداد روز جهانی مسجد، گفت: تمامی تربیت یافتگان مکتب سرخ عاشورا از همین مساجد پرورش یافتند و مساجد قرارگاه مرکزی عملیات های فرهنگی در کشور است.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش و اسارت اهل بیت (ع) آل الله و با اشاره به 30 مرداد روز جهانی مسجد و با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی در مساجد، اظهار داشت: مساجد امروز به عنوان مهم ترین و اثرگذار ترین قرارگاه طرح تحول اجتماعی در جوامع اسلامی است و بیشترین تربیت یافتگان مکتب خونین حضرت سید الشهدا (ع) از همین مساجد پرورش یافته اند.

وی در ادامه با اشاره به کارکردهای دینی و فرهنگی و حتی اجتماعی مساجد در تاریخ اسلام و عصر حاضر، افزود: ما در دوران جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و بسیاری از بحران های اجتماعی، اثر گذاری این مرکز و قرارگاه فرهنگی (مسجد) را به خوبی درک کرده ایم و این نشان از اهمیت بالای آن در جوامع اسلامی و حتی در تاریخ اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساجد قرارگاه فعالیت های فرهنگی کشور است

مساجد قرارگاه فعالیت های فرهنگی کشور است