مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 12:202021-08-21پزشكي

آغاز واکسیناسیون گروه های سنی بالای 35 سال در سیستان و بلوچستان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: از امروز متولدین سال 65 و قبل از آن می توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

- معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: با توجه به شرایط منطقه از امروز جمعیت سنی بالای 35 سال متولدین 65 و قبل از آن می توانند برای دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر سیدمهدی طباطبایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به کمبود واکسن برکت پیگیری های لازم برای تامین این نوع واکسن در حال انجام است و به محض دریافت آن از طریق صدا و سیما، رسانه های رسمی و پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: افرادی که نوبت اول واکسن برکت را زده اند نگران تاخیر در دز دوم واکسن نباشند تاخیر 2 هفته ای در دز دوم هیچ تاثیری در اثربخشی واکسن نخواهد داشت.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با افزوده شدن 248 مورد جدید کرونا در سیستان و بلوچستان طی 24 ساعت گذشته، شمار مبتلایان این ویروس در استان به 112هزارو و 482 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون گروه های سنی بالای 35 سال در سیستان و بلوچستان

آغاز واکسیناسیون گروه های سنی بالای 35 سال در سیستان و بلوچستان