مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 13:552021-08-21سياسي

حاتمی: وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی حضور ندارد


نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که فضای مجازی با همه حواشی و درآمیختگی سود و زیانش به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است، وزیر پیشنهادی ارتباطات هیچ اعتقادی به پلتفرم های موجود نداشته و خود نیز در شبکه های اجتماعی حضور ندارد.

- نماینده مردم کلیبر در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی که فضای مجازی با همه حواشی و درآمیختگی سود و زیانش به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده است، وزیر پیشنهادی ارتباطات هیچ اعتقادی به پلتفرم های موجود نداشته و خود نیز در شبکه های اجتماعی حضور ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین حاتمی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مخالف خطاب به رییس جمهور گفت: تا به امروز توزیع ناعادلانه و نامناسب منابع ملی و تبعیض و محرومیت حاصل از آن را برای مردم خود باید توضیح می دادیم در دولت جنابعالی عدم انتخاب و نداشتن پیشنهادی وزارت هم به این سوال ها اضافه شد.

امیدوارم حداقل در حد معاونین و روسای سازمان ها از ایرانی ترین مردمان این سرزمین یعنی آذربایجان در لایه های مدیریتی دولتتان جای دهید.

وی افزود: مخالفت بنده با وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آقای زارع پور ناظر بر ابهامات و ایرادات مستخرج از برنامه های ایشان می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاتمی: وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی حضور ندارد

حاتمی: وزیر ارتباطات در شبکه های اجتماعی حضور ندارد