مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مرداد 1400 ساعت 14:152021-08-21بين الملل

سقوط یک پهپاد بر فراز پایگاه آمریکایی در بزرگترین میدان نفتی سوریه


ساعت ها پس از گشت زنی بر فراز پایگاه های غیرقانونی مستقر در سوریه نیروهای ارتش آمریکا در میدان نفتی العمر مدعی شدند پهپاد ناشناخته ای را ساقط کرده اند.

- ساعت ها پس از گشت زنی بر فراز پایگاه های غیرقانونی مستقر در سوریه نیروهای ارتش آمریکا در میدان نفتی العمر مدعی شدند پهپاد ناشناخته ای را ساقط کرده اند.

این پهپاد بر فراز میدان نفتی العمر و میدان گاز طبیعی کونیکو در حومه شرقی دیرالزور در سوریه به پرواز درآمده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منابع محلی به خبرنگار اسپوتنیک در دیرالزور گفتند، این پهپاد از ساعات اولیه صبح امروز، شنبه بر فراز میدان نفتی العمر و میدان گازی کونیکو که نیروهای آمریکایی آنجا را مقر نظامی غیرقانونی خود قرار داده اند، پرواز کرده بود اما آنها نتوانستند آن را که پروازش تا اطراف میدان نفتی العمر امتداد یافت، ساقط کنند.

منابع اشاره کردند، نیروهای اشغالگر نهایتا توانستند این پهپاد را از طریق سامانه های دفاع هوایی در میدان نفتی العمر ساقط کنند و منطقه بعد از آن شاهد تعدادی هلی کوپترهای آمریکایی بود که بر فراز دو پایگاه العمر و کونیکو به گشت زنی پرداختند.

پایگاه های آمریکایی در میدان نفتی العمر و گاز کونیکو بزرگترین میادین نفت و گاز در حومه دیرالزور معمولا هدف حملات موشکی ناشناس قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط یک پهپاد بر فراز پایگاه آمریکایی در بزرگترین میدان نفتی سوریه

سقوط یک پهپاد بر فراز پایگاه آمریکایی در بزرگترین میدان نفتی سوریه