مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 03:152021-08-21اجتماعي

جریمه 32 هزار خودرو از ابتدای تعطیلات سراسری کرونایی در خراسان رضوی


جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی از اعمال قانون و جریمه بیش از 32 هزار خودرو توسط مامورین و دوربین های نظارتی در محورهای استان از ابتدای محدودیت های اخیر کرونایی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی از اعمال قانون و جریمه بیش از 32 هزار خودرو توسط مامورین و دوربین های نظارتی در محورهای استان از ابتدای محدودیت های اخیر کرونایی خبر داد.

سرهنگ محمد قانعی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص میزان اعمال قانون خودروهای غیربومی متخلف در محورهای خراسان رضوی در تعطیلات کرونایی سراسر کشور از 23 تا 29 مرداد ماه اظهار کرد: طی این مدت 12 هزار و 690 خودرو تذکر و 10 هزار و 100 خودرو شخصی به مبدا عودت داده شد.

همچنین 6850 خودروی شخصی نیز توسط مامورین پلیس راه جریمه یک میلیون تومانی و حدود 25 هزار و 670 خودرو توسط دوربین های نظارتی مورد اعمال قانون قرار گرفتند.

وی در خصوص میزان کاهش ترددهای در محورهای منتهی به مشهد و خراسان رضوی نسبت به محرم سال گذشته یادآور شد: ترددها در تعطیلات اخیر به شدت کاهش داشته است.

ورود و خروج از خراسان رضوی به ترتیب 42 و 56 درصد و ورود و خروج از مشهد نیز به ترتیب 20 و 21 درصد کاهش داشته است.

جانشین رییس پلیس راه خراسان رضوی ادامه داد: ترددها نسبت به هفته ماقبل آغاز محدودیت های شدید کرونایی، یعنی از 16 تا 22 مرداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 32 هزار خودرو از ابتدای تعطیلات سراسری کرونایی در خراسان رضوی

جریمه 32 هزار خودرو از ابتدای تعطیلات سراسری کرونایی در خراسان رضوی