مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 04:302021-08-22سياسي

بخش خصوصی فارس آماده واردات واکسن کرونا است


استاندار فارس با اشاره به تاکید رییس جمهور در تامین سریع واکسن مورد نیاز کشور، به آمادگی بخش خصوصی استان برای واردات واکسن مورد تایید وزارت بهداشت اشاره کرد و خواهان دستور ریاست جمهوری برای صدور مجوز این واردات شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به تاکید رییس جمهور در تامین سریع واکسن مورد نیاز کشور، به آمادگی بخش خصوصی استان برای واردات واکسن مورد تایید وزارت بهداشت اشاره کرد و خواهان دستور ریاست جمهوری برای صدور مجوز این واردات شد.

عنایت الله رحیمی یکشنبه 31 مرداد در ارتباط ویدئویی با جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، به تشریح وضعیت شیوع کروناویروس در استان فارس پرداخت و پیشنهاداتی برای کنترل و مدیریت این بیماری ارائه داد.

رحیمی افزود: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی استاندار فارس، هم اکنون از 36 شهرستان استان، 32 شهرستان در وضعیت قرمز و 4 شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

استاندار فارس با اشاره به اینکه آمار تجمعی تست در استان یک میلیون و 335 هزار و 247 است، آمار تجمعی تست مثبت را 362 هزار و 351 مورد اعلام و اضافه کرد: بر اساس این آمار 30 درصد از تست های انجام شده در فارس مثبت بوده که این رقم برای آخرین هفته به 40 درصد افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی فارس آماده واردات واکسن کرونا است

بخش خصوصی فارس آماده واردات واکسن کرونا است