مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-22پزشكي

هویج تاثیر خاصی در پیشگیری از کرونا ندارد


مصرف یک نوع میوه یا سبزی خاص نمی تواند به طور مطلق باعث پیشگیری از این بیماری شود و در این خصوص تنوع غذایی باید لحاظ شود.

- سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مصرف هویج تاثیر خاصی در پیشگیری از کرونا ندارد و تبلیغات صورت گرفته در این خصوص باعث سوء استفاده برخی برای افزایش قیمت آن شده است.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به افزایش قیمت هویچ در چند هفته اخیر اظهار کرد: متاسفانه تبلیغات غیرواقعی در خصوص لزوم مصرف هویج برای پیشگیری از ابتلا به کرونا باعث افزایش فضایی قیمت هویج در هفته های اخیر شده است.

وی ادامه داد: مصرف یک نوع میوه یا سبزی خاص نمی تواند به طور مطلق باعث پیشگیری از این بیماری شود و در این خصوص تنوع غذایی باید لحاظ شود.

وی توضیح داد: با این اوصاف باید گفت مصرف هویج تاثیر خاصی در پیشگیری از کرونا ندارد و تبلیغات صورت گرفته در این خصوص باعث سوء استفاده برخی برای افزایش قیمت آن شده است.

بابایی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وضعیت تزریق واکسن در استان گفت: در حال حاضر افراد بالای 50 سال پس از ثبت نام و دریافت پیامک می توانند به مراکز تزریق مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: از مردم درخواست می شود صرفا پس از دریافت پیامک و از طریق ثبت نام به مراکز تجمیعی مراجعه کنند تا از ایجاد صفوف طولانی و ازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویج تاثیر خاصی در پیشگیری از کرونا ندارد

هویج تاثیر خاصی در پیشگیری از کرونا ندارد