مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-22سياسي

انتقاد شدید عضو شورای شهر به عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری


عضو شورای شهر تهران با انتقاد از ادعای توسعه فضاهای فرهنگی در محلات محروم شهر تهران، ادعای معاون فرهنگی اجتماعی در بازپس گیری شهر را مورد انتقاد قرار داد.

- ، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران پس از استماع گزارش عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری از زبان محمد جوادی یگانه گفت: توقع می رفت این گزارش راهبردی باشد، اما درواقع یک گزارش کار روزانه از سازمان های زیرمجموعه بود نه گزارش عملکرد.

وی ادامه داد: در سال 97 در مقاله ای گفتید تهران را پس گرفتیم، کاش کتاب طرح تحول در اختیار قرار می گرفت.

تا بدانیم منظورتان چه بود؟ این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شما ادعا کردید، پارادایم حوزه فرهنگ را از دید امنیتی به دید اجتماع محور تغییر دادیم کاش مصادیق بارز این تغییر را در حوزه را توضیح می دادید.

ابراز داشت: گفته بودید گفتمان جدیدی در شهر حاکم کردیم که 4 ویژگی دارد که افزایش عدالت توزیعی که نمونه آن افتتاح یک مجتمع فرهنگی در شهر ری است.

در حالی که این مجتمع در مردادماه 96 در زمان مدیریت قبلی تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشت آن وقت شما می گویید، برای ایجاد گفتمان جدید، گفته اند برج طغرل را افتتاح کردیم.

وی افزود: اگر منظورتان از تمرکز بر طرح های شادستان، مناسب سازی شهر، تقویت مراکز فرهنگی ایجاد عدالت توزیعی است بگویید در بعد کالبدی شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید عضو شورای شهر به عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری

انتقاد شدید عضو شورای شهر به عملکرد معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری