مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:502021-08-22اقتصادي

کاهش 900 هزار لیتری مصرف بنزین در البرز بعد از شیوع کرونا


مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز گفت: قبل از پاندمی کرونا و اعمال محدودیت های ترددی روزانه حدود سه میلیون و 200 هزار لیتر انواع بنزین در استان مصرف می شد ولی حالا به 2 میلیون و 300 هزار لیتر رسیده است.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز گفت: قبل از پاندمی کرونا و اعمال محدودیت های ترددی روزانه حدود سه میلیون و 200 هزار لیتر انواع بنزین در استان مصرف می شد ولی حالا به 2 میلیون و 300 هزار لیتر رسیده است.

مجتبی دلبری روز یکشنبه 31 مرداد در جمع خبرنگاران با اشاره به گلایه مردم اشتهارد در خصوص کمبود جایگاه سی ان جی در این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر در اشتهارد دو جایگاه سی ان جی فعال است که قبول داریم پاسخگوی نیاز جمعیت این شهرستان نیست.

وی ادامه داد: طبق مصوبه هیات دولت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از سرمایه گذاری در بحث احداث جایگاه های سوخت منع شده و در این خصوص چاره ای جز جذب سرمایه گذار بخش خصوصی نیست.

وی توضیح داد: تا کنون دو سرمایه گذار برای احداث جایگاه سی ان جی در اشتهارد اعلام آمادگی کرده‎اند که مراحل نهایی استعلام یکی از آنها برای صدور مجوز در حال انجام است.

دلبری گفت: پس از صدور مجوز، امیدواریم در بازه یک ساله یک جایگاه دیگر به جایگاه های سی ان جی اشتهارد اضافه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 900 هزار لیتری مصرف بنزین در البرز بعد از شیوع کرونا

کاهش 900 هزار لیتری مصرف بنزین در البرز بعد از شیوع کرونا