مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-22ورزشي

رقابت های انتخابی ورودی به اردوی تیم های ملی کاراته بزرگسالان برگزار می شود


پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته آقایان در روزهای دوم و سوم شهریور و مسابقات بانوان در روزهای چهارم و پنجم شهریورماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات استان تهران برگزار می شود.

- پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته آقایان در روزهای دوم و سوم شهریور و مسابقات بانوان در روزهای چهارم و پنجم شهریورماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات استان تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به شرایط خاص موجود به منظور حفظ سلامت کلیه شرکت کنندگان در پیکارهای انتخابی ورودی به اردوهای تیم ملی بزرگسالان، و هم چنین رعایت حداکثری کلیه پروتکل های ارائه شده از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی، برنامه زمان بندی و چگونگی حضور ورزشکاران جهت شرکت در این پیکارها اعلام شد.

مسابقات بخش آقایان در شرایطی در روزهای دوم و سوم شهریور برگزار می شود که بر اساس برنامه اعلامی در روز نخست این پیکارها (سه شنبه 2 شهریورماه) مسابقات وزن منهای 60 کیلوگرم از ساعت 9 و وزن منهای 67 کیلوگرم از ساعت 14 آغاز می شود.

کلیه شرکت کنندگان این دو وزن می بایست روز دوشنبه(اول شهریور ماه) از ساعت 15 در محل هتل فرهیختگان واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های انتخابی ورودی به اردوی تیم های ملی کاراته بزرگسالان برگزار می شود

رقابت های انتخابی ورودی به اردوی تیم های ملی کاراته بزرگسالان برگزار می شود