مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-22ورزشي

اعلام زمان مسابقات ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد در توکیو


رییس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه وبویراحمد گفت :زمان برگزاری رقابتهای 2 ملی پوش دوومیدانی استان و کشور در رقابتهای پارالمپیک 2020 توکیو مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج رییس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری رقابتهای 2 ملی پوش دوومیدانی استان و کشور در رقابتهای پارالمپیک 2020 توکیو مشخص شد.

اسماعیل عباسی اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده توسط کمیته اجرایی پارالمپیک 2020 توکیو، زمان برگزاری رقابتهای سامان پاکباز و علی پیروج در این مسابقات اعلام شد.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان استان ادامه داد: بر اساس تقویم برگزاری مسابقات سامان پاکباز در ماده پرتاب وزنه روز شنبه 6 شهریورماه و از ساعت 10 و 15 دقیقه به وقت ایران به مصاف حریفان خود می رود.

رییس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوش پارالمپیک کشورمان در این رقابتها تصریح کرد: علی پیروج دیگر ملی پوش دوومیدانی کشور در این مسابقات روز 5 شنبه 11 شهریور ماه و از ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت ایران در ماده پرتاب نیزه کار خود را آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان مسابقات ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد در توکیو

اعلام زمان مسابقات ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد در توکیو