مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 06:252021-08-22سياسي

مهار آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین پیرانشهر


آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین با اقدام به موقع تیم های مدیریت بحران شهرستان و اعزام بالگرد اطفای حریق مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی فرمانداری پیرانشهر سید علی ترابی با اشاره به آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین، اظهار داشت: در پی آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین پیرانشهر واقع در نقطه صفر مرزی، به دلیل پوشش گیاهی انبوه و همچنین وزش باد شدید، آتش سوزی در این مناطق گسترش پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: با حضور به موقع تیم های امدادی و مدیریت بحران شهرستان، نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هنگ مرزی، اقدامات به موقع و مؤثر در جهت کنترل آتش سوزی انجام گرفت.

فرماندار پیرانشهر با اشاره به پیگیری های مستمر استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان، مجموعه مدیریت بحران و نیروهای امداد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرانشهر، هنگ مرزی، بخشدار مرکزی، آتش نشانی، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان های پیرانشهر، نقده و اشنویه و تمام کسانی که به هر نحوی در مهار و کنترل آتش سوزی امروز کمک کردند تقدیر و تشکر کرد.

یادآور می شود به دلیل وجود مین های عمل نکرده دوران جنگ تحمیلی در این مناطق و صدای چندین انفجار و صعب العبور بودن منطقه؛ مهار آتش سوزی به صورت زمینی توسط نیروهای امدادی با پیشروی زیادی میسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین پیرانشهر

مهار آتش سوزی در ارتفاعات تمرچین پیرانشهر