مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-22اقتصادي

میزان مصرف بنزین در البرز به 2میلیون لیتر کاهش یافت


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز گفت: قبل از پاندمی کرونا و اعمال محدودیت های تردد، روزانه حدود سه میلیون و 200 هزار لیتر انواع بنزین در استان مصرف می شد ولی حالا به دو میلیون و 300 هزار لیتر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی دلبری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای کجازی برگزار شد، با اشاره به گلایه برخی در خصوص و اعمال محدودیت های تردد، روزانه حدود سه میلیون و 200 هزار لیتر انواع بنزین در استان مصرف می شد ولی حالا به دو میلیون و 300 هزار لیتر رسیده است.

این مقام مسؤول در بخش دیگری با اشاره به گلایه مردم اشتهارد در خصوص کمبود جایگاه سی ان جی در این شهرستان، اظهار کرد: در حال حاضر در اشتهارد دو جایگاه سی ان جی فعال است که قبول داریم پاسخگوی نیاز جمعیت این شهرستان نیست.

  وی ادامه داد: طبق مصوبه هیات دولت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از سرمایه گذاری در بحث احداث جایگاه های سوخت منع شده و در این خصوص چاره ای جز جذب سرمایه گذار بخش خصوصی نیست.

وی توضیح داد: تا کنون دو سرمایه گذار برای احداث جایگاه سی ان جی در اشتهارد اعلام آمادگی کرده‎اند که مراحل نهایی استعلام یکی از آنها برای صدور مجوز در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مصرف بنزین در البرز به 2میلیون لیتر کاهش یافت

میزان مصرف بنزین در البرز به 2میلیون لیتر کاهش یافت