مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 07:202021-08-22پزشكي

میزبانی آستان قدس از همراهان بیمار در دو بیمارستان درگیر کرونا در مشهد


مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی گفت: آستان قدس رضوی در ادامه حمایت ها و پشتیبانی های خود برای مقابله با موج پنجم کرونا، با ارائه خدمتی جدید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، هادی غلامی اظهار کرد: ها در اماکن پر خطر درمانی، خود موجب افزودن بر آمار مبتلایان و  تشدید اوضاع می شد.

هادی غلامی تصریح کرد: با رصد میدانی اوضاع دشوار و سرگردانی همراهان بیماران، آستان قدس رضوی برای حل این مشکل وارد عمل شد و نسبت به آماده سازی دو مکان برای اسکان و پذیرایی همراهان اقدام کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا یک استراحتگاه به ظرفیت روزانه 200 نفر به تفکیک زن و مرد با برخورداری از همه امکانات اسکان و پذیرایی شامل پذیرایی با سه عده غذای متبرک، جانمایی تختخواب، مفروش شده، امکان شارژ تلفن، سرویس بهداشتی، استفاده از چای گرم و دستگاه آب سردکن مقابل بیمارستان قائم در کوهسنگی 6 راه اندازی شده است.

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی یادآور شد: همچنین ایستگاه دوم در فضای بیمارستان امام رضا(ع) در مقابل اورژانس عدالتیان دایر شده که در این مرکز نیز هر روز خدماتی نظیر توزیع غذا، چای و آب سرد به همراهان بیماران کرونایی بستری در این اورژانس ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آستان قدس از همراهان بیمار در دو بیمارستان درگیر کرونا در مشهد

میزبانی آستان قدس از همراهان بیمار در دو بیمارستان درگیر کرونا در مشهد