مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:022021-08-22اقتصادي

پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام به فعالان فرهنگی و هنری فارس


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که در مرحله اول پرداخت تسهیلات حمایتی، بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام کم بهره تاکنون به فرهنگ و هنر و رسانه در فارس پرداخت شده است.

- ایسنا/فارس مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام کرد که در مرحله اول پرداخت تسهیلات حمایتی، بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام کم بهره تاکنون به فرهنگ و هنر و رسانه در فارس پرداخت شده است.

صابر سهرابی گفت: پرداخت تسهیلات با بهره پایین در راستای اشتغال و حمایت از کسب و کارهای فرهنگی و هنری از طریق ثبت نام در سامانه تحفه و با همکاری صندوق کارآفرینی امید از فروردین 1400 آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارشاد فارس، سهرابی ادامه داد: متقاضیان در رسته های مختلف نمایش، آموزشگاه های آزاد هنری، موسیقی، هنرهای تجسمی، فرهنگ و ادب، مد و لباس، موسسات فرهنگی هنری، کانون های آگهی و تبلیغات، رسانه ها از مشمولان این طرح حمایتی هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: با توجه به ثبت و ارسال 136 فقره پرونده از آغاز این طرح تاکنون در فارس، بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات با بهره 4 درصدی و زمان تنفس 6 ماهه در مرحله اول به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام به فعالان فرهنگی و هنری فارس

پرداخت 2 میلیارد و 400 میلیون تومان وام به فعالان فرهنگی و هنری فارس