مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 08:302021-08-22اقتصادي

رستم قاسمی می تواند بازار داخلی و صادرات خدمات مهندسی را رونق دهد


یک تولید کننده مسکن با اشاره به اینکه مسکن موتورمحرکه اقتصاد کشوراست و رونق این بخش، بر کل اقتصاد کشور موثر است، در عین حال به بیان تجربه کاری اش با وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی پرداخت.

- یکی از صادرکنندگان خدمات مهندسی به کشور عراق تاکید کرد: بدون شک درشرایط فعلی،یک وزیرتوانمند باید درراس وزارتخانه راه وشهرسازی قراربگیرد،تا بتواند با برنامه ریزی های منسجم و ترسیم نقشه راه،شرایط را برای رونق بخش مسکن فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، مهندس آرش بازیار با اشاره به توانمندی های رستم قاسمی گفت: بنده با ایشان زمانی که در کسوت دبیر ستاد اقتصادی ایران و عراق مشغول به فعالیت بودند آشنا شدم و با قاطعیت می توانم اعلام کنم که ایشان تنها فردی بود که اشراف جامع و تخصصی به روند کار اجرایی و پیمانکاری در کشور عراق داشتند.

بازیار خاطرنشان کرد: در آن مقطع به دلیل شرایط جنگی عراق ناشی ازحملات داعش، پروژه های اجرایی تعطیل شدند.

در این شرایط، نظر به خاص بودن پروژه شرکت متبوع ما و واقع شدن در منطقه بسیار خطرناک جنگی، این پروژه به دستور سفارت کشورمان در عراق تعطیل شد.

این سازنده مسکن تاکید کرد: در آن مقطع زمان، آقای قاسمی برآورد بسیار خوبی از کار داشتند و ایشان کاملا خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی، درجهت کمک به تمامی شرکتهایی که در عراق دچار بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رستم قاسمی می تواند بازار داخلی و صادرات خدمات مهندسی را رونق دهد

رستم قاسمی می تواند بازار داخلی و صادرات خدمات مهندسی را رونق دهد