مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 11:352021-08-22اقتصادي

فعالیت 14 کارخانه تولید اکسیژن طبی در خراسان رضوی


سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 14 کارخانه تولید اکسیژن طبی در خراسان رضوی فعالیت می کنند که از این تعداد، چهار کارخانه در مشهد مستقر است.

- به گزارش، جواد خزاعی با بیان این که ظرفیت تولید اکسیژن مایع خراسان رضوی افزایش می یابد، اظهار کرد: یک واحد تولید اکسیژن مایع در جاده فریمان به مشهد با نصب ماشین آلات، از ابتدای هفته آینده برای تولید اکسیژن مایع وارد مدار تولید می شود.

وی افزود: این واحد تولیدی توان تأمین روزانه 700 کپسول 40 لیتری اکسیژن مورد نیاز بیماران کرونایی را دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان این که در حال حاضر 14 کارخانه تولید اکسیژن طبی در خراسان رضوی فعال است، یادآور شد: از این تعداد، چهار کارخانه در مشهد مستقر است.

وی بیان کرد: در حال حاضر، روزانه 56 هزار لیتر اکسیژن در کارخانه های این استان تولید و تحویل به مراکز درمانی می شود که به دلیل افزایش تعداد بیماران کرونایی، تولیدکنندگان از تأمین اکسیژن موردنیاز استان بازمانده اند.

وی ادامه داد: هفته گذشته با هماهنگی استاندار خراسان رضوی و رایزنی با استان های غرب و جنوب کشور روزانه 20 تن اکسیژن مایع برای تأمین ماده اولیه واحدهای تولید اکسیژن طبی مورد نیاز بیماران کرونایی به این استان وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 14 کارخانه تولید اکسیژن طبی در خراسان رضوی

فعالیت 14 کارخانه تولید اکسیژن طبی در خراسان رضوی