مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 12:152021-08-22سياسي

تشریح عملکرد چهارساله و آخرین خبرها از واکسن فخرا به روایت وزیر دفاع


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با ویژه برنامه پرچم اقتدار میهن گروه سیاسی رادیو ایران از دستاوردهای صنعت دفاعی در دوره مسئولیت خود گفت.

- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگو با ویژه برنامه"پرچم اقتدار میهن" گروه سیاسی رادیو ایران از دستاوردهای صنعت دفاعی در دوره مسئولیت خود گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با 31 مرداد؛ روز صنعت دفاعی، امیر سرتیپ ستاد امیر حاتمی؛ وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفتگوی اختصاصی با ویژه برنامه پرچم اقتدار میهن که به مناسبت این روز در گروه سیاسی رادیو ایران تهیه گردیده، ضمن تشریح دستاوردهای دوره مسئولیت چهارساله خود در ودجا، به موضوع نقش آفرینی صنعت دفاعی در عرصه مبارزه با کرونا پرداخت.

نتایج بسیار خوب دو مرحله قبلی و عرضه دو میلیون دوز در ماه امیر حاتمی درباره واکسن فخرا گفت: بعد از تامین اقلام مورد نیاز در زمینه کرونا، با توجه به زیرساخت هایی که داشتیم، با هماهنگی وزارت بهداشت پا به عرصه تولید واکسن گذاشتیم و شروع به ساخت واکسنی که ابتدا میلاد نام گرفت، کردیم.

پس از شهادت دانشمند ارزنده دفاعی و هسته ای کشور؛ شهید دکتر فخری زاده(که این واکسن زیر نظر گروهی از دانشمندان حوزه واکسن به مدیریت آن شهید بزرگوار ساخته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح عملکرد چهارساله و آخرین خبرها از واکسن فخرا به روایت وزیر دفاع

تشریح عملکرد چهارساله و آخرین خبرها از واکسن فخرا به روایت وزیر دفاع