مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-22سياسي

نیاز بیمارستان های خراسان شمالی به بونکر اکسیژن


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: با اوضاع پیش آمده باید بونکر اکسیژن نصب کنیم که به دنبال خریداری و نصب دو بونکر اکسیژن در دو بیمارستان امام حسن(ع) و هاشمی رفسنجانی شیروان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد سید احمد هاشمی با اشاره به اینکه نیاز کنونی بیمارستان های استان به اکسیژن، اکسیژن با فشار بالا است، اظهار کرد: برخی از دستگاه های اکسیژن ساز کوچک هستند که آن ها پاسخ گوی نیاز بیمارستان ها نیست.

وی افزود: بیمارستان ها به حدود 10 تا 12 لیتر در دقیقه به اکسیژن نیاز دارند و این امر سبب می شود که مجبور شویم از دستگاه هایی با فشار بالای اکسیژن استفاده کنیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: کپسول های اکسیژن تا حدودی کارساز هستند و معمولاً اگر بخواهیم اکسیژن را با فشار بالا استفاده کنیم طی مدت کوتاهی به اتمام می رسد و باید دوباره شارژ شوند.

وی تصریح کرد: بنابراین با این وضعیت هرچقدر نیازمند اکسیژن هستند.

وی افزود: در حال حاضر بیمارستان های استان مملو از بیماران مبتلابه کرونای بدحال است و باید به تمامی این افراد خدمت داده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: وقتی در یک بیمارستان 320 تخت خوابی تمام تخت ها در حال استفاده از اکسیژن هستند، مسلم است که بیمارستان دچار کمبود اکسیَژن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز بیمارستان های خراسان شمالی به بونکر اکسیژن

نیاز بیمارستان های خراسان شمالی به بونکر اکسیژن