مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1400 ساعت 15:102021-08-22سياسي

ممنوعیت تردد تا پنجم شهریور پابرجاست/ممنوعیت فعالیت هفت گروه صنفی در اردبیل


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ممنوعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی خارج از استان و تردد شبانه خودروها در شهرها تا پنجم شهریورماه در استان اردبیل پابرجاست.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: ممنوعیت تردد خودروها در محورهای مواصلاتی خارج از استان و تردد شبانه خودروها در شهرها تا پنجم شهریورماه در استان اردبیل پابرجاست.

بهروز ندایی روز یکشنبه 31 مرداد ماه در جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: تا پنجم شهریورماه ممنوعیت ورود و خروج خودروهای بومی و غیربومی مورد توجه قرار می گیرد تا از انجام سفرها به داخل استان و خروج هم استانی ها از محدوده استان جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی در استان، تردد شبانه از ساعت 22 شب تا چهار صبح پابرجاست و در شهرها رانندگان متخلف با جریمه 200 هزار تومانی پلیس روبه رو می شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به پایان تعطیلات ادارات از 31 مردادماه اشاره کرد و گفت: ادارات به مانند روال قبلی از ساعت 7:30 صبح تا 13 ظهر فعال خواهند بود و فعالیت ادارات در شهرهای با یک سوم پرسنل و شهرهای با رنگ نارنجی با یک دوم پرسنل انجام شده و به مردم ارائه خدمات عمدتا به صورت غیرحضوری به انجام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد تا پنجم شهریور پابرجاست/ممنوعیت فعالیت هفت گروه صنفی در اردبیل

ممنوعیت تردد تا پنجم شهریور پابرجاست/ممنوعیت فعالیت هفت گروه صنفی در اردبیل