مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:052021-08-22فرهنگي

یک سینماگر : کرج را از زیر سایه تهران خارج کنید


یک تهیه کننده سینما با اشاره به کمبود سالن های سینما و تئاتر و ظرفیت های گسترده مرکز استان البرز از مدیران شهری کرج درخواست کرد به ارتقای زیرساخت های فرهنگی این شهر توجه کنند تا یکی از بزرگترین شهرهای کشور از زیر سایه همسایه خود یعنی تهران خارج شود.

- یک تهیه کننده سینما با اشاره به کمبود سالن های سینما و تئاتر و ظرفیت های گسترده مرکز استان البرز از مدیران شهری کرج درخواست کرد به ارتقای زیرساخت های فرهنگی این شهر توجه کنند تا یکی از بزرگترین شهرهای کشور از زیر سایه همسایه خود یعنی تهران خارج شود.

غلامرضا موسوی که اخیرا در پی موضوعی با جزییات بیشتری از ظرفیت های فرهنگی شهر کرج آشنا شده و با جستجوی دقیق تر اطلاعات بیشتری هم درباره آن کسب کرده است، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: کلانشهر بزرگی مثل کرج که چهارمین شهر بزرگ کشور پس از تهران، مشهد و اصفهان است با کمبود بسیار وحشتناک امکانات فرهنگی مثل سالن های سینما، تئاتر، موسیقی و کتابخانه روبروست و سالن های موجود حتی برای یک شهر کوچک چند صد هزار نفری هم قابل توجیه نیست.

وی با اشاره به جمعیت حدود دو میلیون نفری کرج افزود: این شهر یکی از جوان ترین شهرهای کشور است و اداره آن که رشد قابل توجهی هم دارد اهمیت ویژه ای پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سینماگر : کرج را از زیر سایه تهران خارج کنید

یک سینماگر : کرج را از زیر سایه تهران خارج کنید