مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 03:252021-08-23سياسي

بسیج رسانه: چرا خبرنگاران نباید مسکن و بیمه داشته باشند؟


خبرنگاران که در همه شرایط از جمله کرونا، جنگ، سیل، عید و حوادث حضور دارند و زحمت می کشند چرا باید لنگ یک قرون دو هزار باشند؟ - خبرنگاران که در همه شرایط از جمله کرونا، جنگ، سیل، عید و حوادث حضور دارند و زحمت می کشند چرا باید لنگ یک قرون دو هزار باشند؟ رییس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: چرا خبرنگارانی که پیگیر مشکلات همه هستند، خودشان نباید مسکن و بیمه داشته باشند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود بصیری در دیدار با هیات اندیشه ورز و جمعی از نخبگان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان دارای سرمایه فرهنگی عظیمی است، گفت: فعالیت 200 رسانه در این استان هم یک سرمایه اجتماعی محسوب می شود و همین امر موجب شده کهگیلویه و بویراحمد نسبت به جمعیت به لحاظ رسانه رتبه برتر کشور باشد.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران افزود: چرا خبرنگاران نباید مسکن و بیمه داشته باشند؟ خبرنگاران باید برای خود پدری کنند، مشکلات همه را می گویند اما خود را نمی گویند.

بصیری با بیان اینکه خبرنگاران یک نظام صنفی جامع ندارند که از خودشان حمایت کنند، اظهار کرد: سازمان نظام صنفی خبرنگاران تشکیل شود این مسئله را یکبار برای همیشه حل کنیم که مطالبه ما از دولت سیزدهم و وزیر ارشاد تشکیل نظام صنفی برای خبرنگاران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج رسانه: چرا خبرنگاران نباید مسکن و بیمه داشته باشند؟

بسیج رسانه: چرا خبرنگاران نباید مسکن و بیمه داشته باشند؟