مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:052021-08-23حوادث

کاهش 12 درصدی تلفات براثر حوادث کار در مازندران


مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: چهار ماهه سالجاری 37 نفر بر اثر حوادث کار در استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش داشت.

- ، علی عباسی با اشاره به کاهش 12 درصدی فوتی ناشی از حوادث کار طی چهار ماه امسال تصریح کرد: بر اساس آمارهای مراکز پزشکی قانونی استان در چهار ماهه سال جاری به ترتیب شهرستان آمل با 5 و ساری، بابل و چالوس هر کدام با چهار مورد بیشترین و شهرهای بابلسر، میاندرود، رامسر و نور هر کدام با یک مورد فوتی، کمترین موارد مرگ ناشی از حوادث کار را داشتند.

وی تصریح کرد: بر اساس این گزارش عمده دلایل مرگ افراد در حوادث کار مربوط به سقوط از بلندی با 22 نفر و پس از آن برخورد جسم سخت با 8 و برق گرفتگی با 6 مورد و سایر موارد با یک در رتبه بعدی قرار دادند.

وی ادامه داد: ماه خرداد با 15، تیر با هشت، فروردین و اردیبهشت هر کدام با هفت مورد آمار فوتی در آن به ثبت رسید و سنین 41 تا 50 سال با هشت مورد داری بیشترین فوتی وکمتر از 20 سال با 4 فوتی کمترین آمار را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی از مراجعه 305 نفر شامل 287 مرد و ما بقی زن از مصدومین حوادث کار طی چهار ماه امسال به مراکز پزشکی قانونی استان خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 12 درصدی تلفات براثر حوادث کار در مازندران

کاهش 12 درصدی تلفات براثر حوادث کار در مازندران