مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 04:302021-08-23پزشكي

تا دو هفته با مسافران ارتباط نداشته باشید


متخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: تا دو هفته با مسافران ارتباط نداشته باشید.

- سیما محسنی آهنگر در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه هم اکنون با کرونا از نوع جهش دلتا مواجه ایم،اظهار کرد: متاسفانه این نوع سرعت بسیار بالایی حتی شاید چند ساعته برای انتقال دارد که درگیری خانوادگی به دنبالش زیاد دیده می شود.

وی با بیان اینکه بیش از دوماه است که تمامی کادردرمان به شدت خسته بوده و تا حد ممکن در حال انجام خدمات به بیماران هستند، تصریح کرد: با توجه به بیمارستان صحرایی، شهید بهشتی، روحانی ، یحیی نژاد،بیمارستان مرزی کلا هم به دلیل حجم بالا مریض ها وارد جریان شد و بستری سرپایی راه اندازی شد، اما طی دور روز گذشته تعدا بستری های بابل از 1500 به 1000 کاهش پیدا کرده حدودا 3 فوتی در روز بوده است.

متخصص بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بابل خاطرنشان کرد: بهتر بود دولت تعطیلی و مسدود کردن راه ها را باهم انجام می داد نه اینکه یک روز قبل اعلام کند و هر کسی که دوست داشت قبل از بسته شدن جاده ها به سمت مازندران راه بیفتد و البته خود مردم هم رعایت نکردند.

محسنی آهنگربیان کرد: هر چند جلوی خیلی از ماشین ها و مسافرین گرفته شد اما خود مردم به شکل های مختلف کم لطفی کردند و می خواستند هر طوری شده وارد مازندران بشوند که به نظرم باید آگاهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا دو هفته با مسافران ارتباط نداشته باشید

تا دو هفته با مسافران ارتباط نداشته باشید