مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:052021-08-23اقتصادي

حمل محمولات چوبی قاچاق به کارخانه های نوشهر صحت دارد؟


چندی پیش ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر ورود کامیون های محمولات چوبی از گونه های جنگلی  به کارخانه پارس نئوپان نشتارود منتشر شد که بازتاب های زیادی را در بین مردم داشت.

- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیرداری مازندران نوشهر در گفت وگوبا ایسنا، جهت اطلاع افکار عمومی مردم به بیان توضیحاتی پرداخت و گفت: ویدئوی منتشر شده مبنی بر قطع و انتقال درختان جنگلی در شمال کشوربه کارخانه پارس نئوپان نشتارود به دلیل نداشتن اطلاعات راوی بوده است.

عبدالرضا سنگاری افزود: قانون تنفس جنگل از اواخر سال 1395 به اجرا گذاشته و به تبع بهره برداری در جنگلهای شمال ممنوع شد و حتی درختان شکسته و افتاده در جنگل های شمال کشور از آغاز طرح تنفس ، تاکنون خارج نشده و تمامی پروانه های قطع دستی همزمان با اجرای تنفس جنگل جمع آوری شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بررسی و تحقیقات به عمل آمده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر از زمان و مکان مبدا محموله چوبی مورد اشاره در ویدئو برابر مستندات موجود ( مجوز های حمل و بارگیری )کامیون های حمل چوب که در ویدئو در مسیر حرکت به کارخانه پارس نئوپان دیده می شود ، جملگی محموله چوبی خارج از استان های شمالی حمل و چوب تهیه شده از مزارع شخصی( مستثنیات) یا زراعت چوب و از گونه های صنوبر، توت ، پالونیا، بید ، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمل محمولات چوبی قاچاق به کارخانه های نوشهر صحت دارد؟

حمل محمولات چوبی قاچاق به کارخانه های نوشهر صحت دارد؟