مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:252021-08-23پزشكي

استفاده از ظرفیت بسیج برای واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی


جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله (ص) گفت: گروه خودروسازی سایپا دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی اقدام کرد.

- جانشین قرارگاه زیستی سپاه محمدرسول الله (ص) گفت: گروه خودروسازی سایپا دلسوزانه و جهادی برای واکسیناسیون صنعت خودروسازی اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی را دریافت کنند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: درخصوص واکسیناسیون با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت هدفمند همکاری می کنیم تا هم در سطح محلات و مناطق مختلف تهران و هم در سطح اقشار، واکسیناسیون به سرعت انجام شود.

وی گفت: در شرایط فعلی که واردات واکسن افزایش پیدا کرده و تعداد افراد مشمول بیشتر شده است، نیاز به افزایش مراکز و شیفت های واکسیناسیون داریم تا حوزه های خدمات دهی در امر واکسیناسیون بیشتر شود.

سردار حسینی افزود: امیدوارم با اقدامات پیش رو و کار جهادی که دوستان انجام داده اند نتایج خوبی را در مقابله با ویروس کرونا شاهد باشیم.

گفتنی است، در پی تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گروه سایپا، این گروه خودروسازی به عنوان نماینده وزارت بهداشت در صنعت خودرو (خودروسازان و قطعه سازان) انتخاب شد تا راهبری و هماهنگی اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان و کارگران این صنایع را انجام دهد؛ بر این اساس از دو هفته پیش طرح واکسیناسیون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بسیج برای واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی

استفاده از ظرفیت بسیج برای واکسیناسیون صنعت خودرو و قطعه سازی