مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 05:452021-08-23فرهنگي

پایان مهلت خرید آلبوم از ناشران موسیقی/خرید 150 آلبوم بررسی می شود


مدیرعامل انجمن موسیقی ایران ضمن اعلام پایان مهلت فراخوان خرید آلبوم از ناشران موسیقی از بررسی خرید 150 اثر موسیقایی سخن گفت.

- علی نیکنام انزابی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین فرآیندها برای خرید آلبوم از ناشران موسیقی ایران که فراخوان آن چندی پیش منتشر شده بود، توضیح داد: خرید آلبوم از ناشران موسیقی جزوی از برنامه ها و وظایف انجمن موسیقی ایران است که فرآیند حمایتی و تامین بودجه آن توسط دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت می گیرد.

این فرآیند خوشبختانه از مدتی پیش اتفاق افتاد و ما توانستیم بودجه ای را در این زمینه فراهم کرده و آلبوم های منتشر شده توسط شرکت های مختلف تولید آثار موسیقایی را خریداری کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به فراخوان منتشره شده، امروز (دوشنبه اول شهریور) آخرین مهلتی است که ناشران می توانند نسبت به اعلام و معرفی پنج اثر از آثاری که تاکنون منتشر کرده اند اقدامات لازم را انجام دهند.

در همین راستا تاکنون نزدیک به 24 شرکت برای فروش آلبوم هایشان اعلام آمادگی و آثارشان به انجمن موسیقی معرفی کرده اند.

این در حالی است که طبق تازه ترین آماری که تا به امروز احصا شده نزدیک به 244 آلبوم به انجمن معرفی شده اند که ما می توانیم 150 اثر را برای خرید مورد بررسی قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهلت خرید آلبوم از ناشران موسیقی/خرید 150 آلبوم بررسی می شود

پایان مهلت خرید آلبوم از ناشران موسیقی/خرید 150 آلبوم بررسی می شود