مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:002021-08-23سياسي

لیز چنی: بایدن می توانست از توافق تسلیم ترامپ با طالبان عقبگرد کند


لیز چنی، قانون گذار جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، شکی وجود ندارد که رییس جمهور کنونی کشور می توانست از توافق واشنگتن با طالبان که توسط رییس جمهور سابق امضا شده بود، - لیز چنی: بایدن می توانست از "توافق تسلیم" ترامپ با طالبان عقبگرد کند لیز چنی، قانون گذار جمهوری خواه در مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد، شکی وجود ندارد که رییس جمهور کنونی کشور می توانست از توافق واشنگتن با طالبان که توسط رییس جمهور سابق امضا شده بود، عقبگرد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، لیز چنی در مصاحبه ای با شبکه ان بی سی گفت: ورود به مذاکره با طالبان آن هم در حالی که دولت منتخب افغانستان بخشی از این مذاکرات نبود، برابر با به رسمیت شناختن طالبان به عنوان یک قدرت مشروع در افغانستان بود.

وی افزود: ما با تروریست ها دور یک میز نشستیم و مذاکره کردیم، دولت کابل را کاملا از این مذاکرات کنار گذاشتیم و به طالبان اعتبار دادیم.

چنی تصریح کرد: مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق این کشور به ما گفت که طالبان قصد دارد کاملا از القاعده جدا شود.

آنها به ما گفتند که طالبان قصد دارد با تروریست ها مبارزه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیز چنی: بایدن می توانست از توافق تسلیم ترامپ با طالبان عقبگرد کند

لیز چنی: بایدن می توانست از توافق تسلیم ترامپ با طالبان عقبگرد کند