مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:202021-08-23سياسي

سلیمی: برنامه عبدالملکی برای اشتغال پایدار بلندپروازانه است


نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که چرا از بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی برای تصدی این پست انتخاب نشده است، گفت که برنامه عبدالملکی برای اشتغال پایدار سالانه بلندپروازانه است.

- نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از این که چرا از بدنه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فردی برای تصدی این پست انتخاب نشده است، گفت که برنامه عبدالملکی برای اشتغال پایدار سالانه بلندپروازانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اصغر سلیمی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت کار مشغله های زیادی دارد که اداره آن قواعد خاص خود را می طلبد پس به یک تیم قوی و اتخاذ تصمیمات کارشناسی نیاز داشته و بهتر بود که وزیر پیشنهادی از بدنه این وزارتخانه انتخاب می شد.

وی ادامه داد: با توجه به بحران صندوق های بازنشستگی معلوم نیست که چگونه وزیر پیشنهادی می خواهد از این بحران جلوگیری کند.

آیا دانش و تجربه موثر در حوزه صندوق های بازنشستگی دارند که بتواند از حقوق بازنشستگان صیانت کند و یا این که اساسا اعتقادی به همسان سازی حقوق بازنشستگان دارد که دریافتی فعلی آنها کفاف زندگی شان را نمی دهد؟ ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیمی: برنامه عبدالملکی برای اشتغال پایدار بلندپروازانه است

سلیمی: برنامه عبدالملکی برای اشتغال پایدار بلندپروازانه است