مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:252021-08-23سياسي

رایزنی ها برای انتخاب شهردار ادامه دارد/گلایه از برخی برج سازی ها


در جلسه شورای شهر بیرجند مطرح شد که رایزنی برای انتخاب شهردار بیرجند ادامه دارد و همچنین موضوع گلایه مردم از برخی ساختمان سازی های چند طبقه ای و خارج از قاعده مورد بحث قرار گرفت.

- ، علیرضا محمودی راد صبح دوشنبه در جلسه شورای شهر بیرجند اظهار کرد: در حال حاضر اولویت اعضای شورای شهر بررسی کاندیداها برای شهرداری شهر بیرجند است که بر اساس تجربه، سابقه و تخصص افراد این موضوع در حال پیگیری است.

رییس شورای شهر بیرجند بیان کرد: اصل موضوع ساختمان سازی های چندطبقه ای در دست شورای شهر و شهرداری نیست، بلکه مسکن و شهرسازی باید این موضوع را مدیریت کند و ما نیز می توانیم پیشنهاداتی داشته و به مسکن و شهرسازی ارائه کنیم.

محمودی راد افزود: در کمیسیون ماده 100 نیز نماینده وزارت کشور، نماینده دادگستری و نماینده شورای شهر وجود دارد ولی رأی نهایی را قاضی می دهد.

ساختمان سازی های چند طبقه و گلایه مردم حجت الاسلام مهدی عبدالرزاق، عضو شورای شهر بیرجند نیز در این جلسه اظهار کرد: به نظر من موضوع ساختمان سازی های چند طبقهِ خارج از قاعده از دست ما خارج شده و گلایه های مردم را به وجود آورده است.

وی افزود: مردم این گلایه را دارند که حریم خانه آنها با این ساختمان سازی های چند طبقه ای ِ خارج از قاعده حفظ نمی شود و در معرض دید همسایگان قرار داشته و آرامش آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ها برای انتخاب شهردار ادامه دارد/گلایه از برخی برج سازی ها

رایزنی ها برای انتخاب شهردار ادامه دارد/گلایه از برخی برج سازی ها