مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:352021-08-23سياسي

«بیماریابی» باید در اولویت قرار گیرد/مشارکت بانکها در کمک به بیماران کم برخوردار


رییس ستاد مقابله با کرونا درکلانشهر تهران گفت: ظرفیت سازی برای بیماریابی که راهبرد اصلی ستاد ملی مقابله با کروناست، باید اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در نشست ویژه ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با روسا و معاونین بانک های استان تهران با تاکید بر فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری، بر لزوم رعایت اصول صیانت از حقوق شهروندی، مشتری مداری و تحقق جنبه های مسئولیت اجتماعی در نظام بانکی تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز روند واکسیناسیون کارمندان بانک ها، به عنوان یکی از مشاغل پرخطر، در خصوص تکمیل آن در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کرد و افزود: کارمندان بانکها به علت حجم بالای مواجهه با گروه های مختلف مردمی از مشاغل پرخطر محسوب می شوند و تکمیل واکسیناسیون این پرسنل اهمیت ویژه ای دارد.

  رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران تصریح کرد:طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، ظرفیت سازی برای بیماریابی که راهبرد اصلی ستاد ملی مقابله با کروناست، باید اولویت قرار گیرد.

بانکها با حمایت از اقشار کم برخورداری که از لحاظ بیماریابی باید مورد توجه ویژه قرار گیرند، کمک بسزایی به سیستم بهداشت کشور خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیماریابی» باید در اولویت قرار گیرد/مشارکت بانکها در کمک به بیماران کم برخوردار

«بیماریابی» باید در اولویت قرار گیرد/مشارکت بانکها در کمک به بیماران کم برخوردار