مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 06:552021-08-23اقتصادي

اعمال قانون 25 هزار خودرو در همدان/افزایش تصادفات عابران پیاده


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: 25 هزار خودرو در استان به علت نقض محدودیت های کرونایی از ابتدای اجرای طرح ممنوعیت تردد تاکنون جریمه شدند.

- فرخ جمالی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعمال قانون تقریبا 25 هزار خودرو در طرح ممنوعیت تردد خودروها در همدان خبر داد و اظهار کرد: اعمال قانون خودروهای متخلف تا روز پنجم شهریورماه ادامه خواهد داشت و البته  این روزها تعداد کاهش یافته و به ندرت خودروهای غیربومی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته رانندگان با دریافت مجوز می توانند تردد آزاد داشته باشند و اعمال قانون نمی شوند، با تاکید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هنگام رانندگی و از سوی عابران پیاده گفت: دو روز پیش موتورسوار جوانی بدون بیمه در بلوار ولایت با یک خانم عابرپیاده تصادف کرد و متاسفانه عابر پیاده جان باخت و خود نیز به شدت مصدوم شد؛ چندین عمل جراحی روی او انجام شده و در حال حاضر در بیمارستان است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با اشاره به اینکه به عابران توصیه کرده ایم از گذرگاه ها و پل عابرپیاده برای عبور استفاده کنند اما متاسفانه گاهی توجهی نمی شود افزود: این خانم سن بالایی داشت و در سراشیبی که سرعت بالا بود، اقدام به عبور از عرض راه کرده بود که متاسفانه موتورسیکلت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال قانون 25 هزار خودرو در همدان/افزایش تصادفات عابران پیاده

اعمال قانون 25 هزار خودرو در همدان/افزایش تصادفات عابران پیاده