مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 07:452021-08-23اقتصادي

اهدای بیش از 800 هزار سی سی خون در استان فارس


مدیر کل انتقال خون استان فارس گفت: در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی 2 هزار و 49 نفر در پویش نذر خون شرکت و بیش از 800 هزار سی سی خون در استان فارس اهدا کردند.

- ، مسعود ترابی گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی 2 هزار و 409 نفر در پویش نذر خون شرکت کردند که از این تعداد 2 هزار و 49 نفر موفق به اهدای بیش از 800 هزار سی سی شدند.

وی با بیان اینکه میزان اهدای خون در این ایام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش داشته است، افزود: همچنان به اهدای خون نیاز مستمر است و از مردم درخواست می شود برای اهدای خون به پایگاه های انتقال خون در استان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: طرح نذرخون از روز تاسوعای حسینی همزمان با سراسر کشور در فارس هم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

مدیرکل انتقال خون فارس افزود: پایگاه مرکزی شیراز در قصردشت و همچنین پایگاه دکتر حق شناس در فلکه نمازی همه روزه از ساعت 8 صبح تا 19 و 30 دقیقه شب یکسره در خدمت اهدا کنندگان خون است.

ترابی از همه مردم نوع دوست به ویژه جونان استان دعوت کرد به طرح بزرگ نذر خون بپیوندند.

وی افزود: با توجه به اینکه هر شخص اهدا کننده پس از اهدای خون تا 3 ماه نمی تواند خون اهدا کند، لذا با توجه با حجم زیاد زائران حسینی برای اهدای خون و تاریخ انقضای یک ماهه خون های اهدایی، تقاضا می شود اهدا کنندگان مستمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 800 هزار سی سی خون در استان فارس

اهدای بیش از 800 هزار سی سی خون در استان فارس