مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:202021-08-23سياسي

درگیر 6 مدل جنگ سایبری هستیم


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز در ادبیات جنگ سایبری با 6 مدل جنگ مواجهیم که برای هریک نیازمند راه حل پدافندی خاص آن هستیم.

- ، نشست سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با حمید فتاحی معاون وزیر، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مجید سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول و بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل در سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

سردار غلامرضا جلالی در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، حضرت عبدالله حسین (ع) و 72 تن از یاران وفادارش، در مورد ضرورت توجه به الزامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و مخابرات کشور،گفت: در حال حاضر، آمریکا و رژیم صهیونیستی، راهبردی تخاصمی را در مواجهه با ایران در پیش گرفته اند.

در واقع یک تقسیم کار بین این دو اتفاق افتاده است.

به طوری که آمریکایی ها ضمن دادن آزادی عمل به رژیم صهیونیستی در اقداماتش علیه کشورمان، از اقدامات این رژیم حمایت هم می کنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی نیز، یک راهبرد ترکیبی از جنس نفوذ، خرابکاری، حمله سایبری، عملیات ترکیبی الکترومغناطیس و بعضاً تروریستی را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیر 6 مدل جنگ سایبری هستیم

درگیر 6 مدل جنگ سایبری هستیم