مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:302021-08-23پزشكي

رعایت پروتکل ها بهترین هدیه به مدافعان سلامت است


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک روز پزشک، گفت: بهترین هدیه برای قدردانی از تلاش بی وقفه پزشکان و مدافعان سلامت رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش آمار ورودی به بیمارستان ها است.

- ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تبریک روز پزشک، گفت: بهترین هدیه برای قدردانی از تلاش بی وقفه پزشکان و مدافعان سلامت رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش آمار ورودی به بیمارستان ها است.

دکتر اورنگ ایلامی دوشنبه یکم شهریورماه با انتقاد از کم توجهی عده ای به توصیه های کارشناسان بهداشت و درمان مبنی بر لزوم ماندن در منزل و پرهیز از ایجاد و حضور در تجمعات برای جلوگیری از شیوع کرونا، به خبرنگاران گفت: با افزایش توجه همگانی به این مسئله مهم، بیماری کووید19، زودتر مهار می شود.

او افزود: در شرایطی که کادر درمان همگام با دیگر اعضای مجموعه سلامت، در بیمارستان ها و مراکز درمانی با تحمل سختی های فراوان، فداکارانه در عرصه خدمت به مردم و مبتلایان به کرونا حضور دارند، برخی از افراد مبتلا و ناقل بی علامت به تصور اینکه در ظاهر سالم هستند، پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

ایلامی یادآور شد: مهمترین دلگرمی پزشکان و کادر درمان، توجه بیشتر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه است تا با همکاری همه بخش ها و آحاد جامعه، هرچه سریعتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل ها بهترین هدیه به مدافعان سلامت است

رعایت پروتکل ها بهترین هدیه به مدافعان سلامت است