مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-23سياسي

وحدت و انسجام بین مسؤولان استانی از ابتدای شروع بیماری زبانزد بود


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از استان هایی است که وحدت، همدلی و انسجام بین مسؤولان و اعضای ستاد کرونا از ابتدای شروع این بیماری تا به امروز زبانزد عام و خاص بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا صبح امروز در جلسه ستاد اظهار کرد: استان اصفهان یکی از استان هایی است که وحدت، همدلی و انسجام بین مسؤولان و اعضای ستاد کرونا از ابتدای شروع این بیماری تا به امروز زبانزد عام و خاص بوده است.

  غربالگری 75 درصد استان در طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عنوان کرد: در سایه این وحدت، همدلی و انسجام توانستیم گام های مؤثری را در حوزه اجرای پنج گام مسؤولیت های اجرایی ستاد کرونا و شش گام قرارگاه شهید سلیمانی برداریم.

  وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی از زمان شیوع کرونا در سه حوزه سلامت، حمایت و معنویت با محوریت قرارگاه های محله محور و فعال کردن مساجد و پایگاه های بود که در دو مرحله غربالگری انجام و نزدیک به 75 درصد استان غربالگری شد.

  نظارت بر 151 هزار واحد صنفی در طرح شهید سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان اذعان کرد: فعالسازی و راه اندازی کارگاه های خانگی تولید ماسک در سطح استان انجام و 49 میلیون ماسک در این کارگاه های خانگی و شهرستانی تولید شد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت و انسجام بین مسؤولان استانی از ابتدای شروع بیماری زبانزد بود

وحدت و انسجام بین مسؤولان استانی از ابتدای شروع بیماری زبانزد بود