مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:402021-08-23فرهنگي

«اقیانوس پشت پنجره» به روسیه می رود


فیلم سینمایی « اقیانوس پشت پنجره » محصول کانون پرورشی کودکان و نوجوانان ایران، در ادامه ی حضورهای بین المللی خود، در بخش مسابقه ی جشنواره « زیرو پلاس » کشور روسیه به رقابت با دیگر آثار این رویداد می پردازد.

- فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره محصول کانون پرورشی کودکان و نوجوانان ایران، در ادامه ی حضورهای بین المللی خود، در بخش مسابقه ی جشنواره زیرو پلاس کشور روسیه به رقابت با دیگر آثار این رویداد می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اقیانوس پشت پنجره روایتگر داستان برهان، نوجوان بومی یک جزیره ی کوچک است که با کمک دوستان خود می خواهد با اجرای موسیقی و آیینهای محلی، جزیره ی خود را به توریستهای خارجی معرفی کند و از این طریق به درآمدی هم برسد.

او در این مسیر با مشکلات بسیاری مواجه می شود.

جشنواره فیلم زیرو پلاس روسیه از تاریخ 27 سپتامبر تا 3 اکتبر (5 تا 11 مهر) در کشور روسیه برگزار می شود.

عوامل این فیلم اقیانوس پشت پنجره عبارتند از: تهیه کننده: سید جلال چاوشیان، نویسنده و کارگردان: بابک نبی زاده، مجری طرح: محمد رضا کریمی صارمی، مدیران فیلمبرداری: حمید مهرافروز.

حافظ احمدی، تدوین: کاوه ایمانی، آهنگساز: محمد فرشته نژاد، مدیر تولید: مهدی مددکار، فیلمبردار زیرآب: اصغر بشارتی، مدیر صدابرداری: جعفر علیان، طراحی و ترکیب صدا: حسین قورچیان، طراح ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اقیانوس پشت پنجره» به روسیه می رود

«اقیانوس پشت پنجره» به روسیه می رود