مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 08:502021-08-23پزشكي

ارسال 330 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه «ذکر خیر»


دبیر نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه «ذکر خیر» از ارسال 330 اثر داستانی به دبیرخانه این جشنواره تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد.

- اصفهان - دبیر نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه ذکر خیر از ارسال 330 اثر داستانی به دبیرخانه این جشنواره تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد.

محمدحسن مردانی در گفت وگو با در کشورهای مختلف جهان و نیاز مبرم بیماران به تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی، لزوم انجام کمک های خیرخواهانه و فعالیت های خودجوش مردمی در حوزه بهداشت و درمان را آشکارتر کرده است، تصریح کرد: برگزاری چنین رخدادهای ادبی و هنری و مشارکت گسترده نویسندگان و هنرمندان در آن، می تواند موجب توسعه فرهنگ کار خیر، رفع نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان کشور و خلق آثاری گرانقدر با محوریت اقدامات جهادی شود که تا سال های دور، به یادگار خواهد ماند.

دبیر نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه ذکر خیر به آغاز فرآیند ارزیابی اولیه آثار دریافت شده در دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و گفت: با جمع بندی آثار دریافت شده، به زودی لیست شرکت کنندگان و عناوین داستان های دریافتی منتشر شده و پس از آن، داوران این رویداد ادبی، طی دو مرحله، به ارزیابی و سنجش آثار خواهند پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 330 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه «ذکر خیر»

ارسال 330 اثر به جشنواره ملی داستان کوتاه کوتاه «ذکر خیر»