مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 09:452021-08-23بين الملل

آخرین خبر از مذاکرات/برخورد با خیانتکاران سلامت/ادامه بررسی صلاحیت ها


بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم/ ادعای جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران/ درگذشت محمدرضا حکیمی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

- بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی دولت سیزدهم/ ادعای جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران/ درگذشت محمدرضا حکیمی از موضوعات و اخبار پربازدید سرویس سیاسی ایسنا بود که جزییات آن در ادامه می آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ادعای ارتش آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن یک هواپیمای بدون سرنشین متعلق به ایران در سوریه در صدر اخبار پرمخاطب قرار گرفت.

وِین ماروتو در توییتی با اشاره به دیدارش با وزیر امور خارجه قبرس ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرد و نوشت: یکی از محورهای گفت و گویمان درباره مسائل امنیتی و استقرار نظامی ایران در خاورمیانه، تهدید از سوی آن علیه تجارت بین الملل، آزادی دریانوردی و جان انسان ها متمرکز بود.

ما با لزوم وجود یک جبهه متحد بین المللی علیه آن چه خصومت رو به افزایش ایران می خواند، موافقت کردیم.

نمایندگان مجلس که از صبح روز شنبه(سی ام مردادماه) جلسات خود را به منظور بررسی برنامه های پیشنهادی دولت سیزدهم و همچنین صلاحیت وزرای پیشنهادی آغاز کرده اند، پس از بررسی کلیات برنامه های دولت وارد بررسی صلاحیت وزرا بر اساس حروف الفبا ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از مذاکرات/برخورد با خیانتکاران سلامت/ادامه بررسی صلاحیت ها

آخرین خبر از مذاکرات/برخورد با خیانتکاران سلامت/ادامه بررسی صلاحیت ها