مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 11:052021-08-23سياسي

فهرست نویسی بیش از 4000 سند مالی آستان قدس در دوره پهلوی


مدیر مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی گفت: مراحل آماده سازی و فهرست نویسی 4 هزار و 292 پرونده از اسناد مالی آستان قدس رضوی شامل صورت حساب ریز درآمدها و هزینه ها در دوره پهلوی اول و دوم در سامانه سیمرغ به اتمام رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، محمدهادی زاهدی از آماده سازی و فهرست نویسی تعداد 4 هزار و 292 پرونده از اسناد بایگانی امور مالی آستان قدس رضوی خبر داد و اظهار کرد: این اسناد حاوی 480 هزار برگ سند مالی از دوره پهلوی اول و دوم است.

مدیر مرکز اسناد و مطبوعات آستان قدس رضوی بابیان اینکه هزینه ها و درآمدهای آستان قدس رضوی از گذشته تاکنون به صورت کامل ثبت می شده است، افزود: این اسناد صورت ریز روزانه درآمدها و هزینه های جاری آستان قدس در آن دوره را شامل می شود که به صورت فاکتور و منظم ضمیمه اسناد شده است.

وی ادامه داد: اسناد حاکی از این است که درآمدهای آستان قدس در آن دوره از محل موقوفات، نذورات و کارخانه های وابسته به آستان قدس تأمین می شده و هزینه ها نیز شامل روشنایی حرم، برگزاری مراسمات مذهبی، خرید تجهیزات اداری، پذیرایی زائران در مهمان سرا و تهیه غذا، انجام امور ساختمانی و تعمیراتی در اماکن متبرکه حرم مطهر و دیگر اماکن وابسته به آستان، حقوق و هزینه های پرسنل آستان قدس، هزینه مراکز درمانی همچون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فهرست نویسی بیش از 4000 سند مالی آستان قدس در دوره پهلوی

فهرست نویسی بیش از 4000 سند مالی آستان قدس در دوره پهلوی