مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:202021-08-23سياسي

رییسی: از همکاری با اتریش در زمینه تامین واکسن کرونا استقبال می کنیم


رییس جمهور در گفت وگوی تلفنی صدر اعظم اتریش گفت: از همکاری با اتریش در زمینه تامین واکسن کرونا استقبال کرده و آمادگی داریم در امور تحقیقاتی مشترک مربوط به واکسن فعالیت نماییم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزتری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور، ظهر امروز دوشنبه در گفتگوی تلفنی سباستین کورتس صدراعظم اتریش با وی، با اشاره به سابقه 500 ساله روابط دوستانه و سازنده دو کشور گفت: این سابقه طولانی، سرمایه ارزشمندی برای آینده روابط است.

 صدراعظم اتریش: امیدوارم روابط دوستانه و سازنده دو کشور تداوم و گسترش یابد رییس جمهور با بیان اینکه با وجود اراده و انتفاع از تعاملات اقتصادی، کاهش مبادلات تجاری دو کشور مبنا و توجیه منطقی ندارد، اظهار داشت: باید حافظ منافع دو کشور باشیم و اجازه ندهیم بدخواهان با ترفندهای مختلف بر این روابط تاثیر بگذارند.

رییسی در ادامه این گفتگو با اشاره به سوال صدراعظم اتریش درباره رویکرد جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات اخیر استقبال کرده و آمادگی داریم در امور تحقیقاتی مشترک مربوط به واکسن فعالیت نماییم.

سباستین کورتس صدراعظم اتریش نیز در این گفتگوی تلفنی با اظهار امیدواری نسبت به تداوم و گسترش روابط دوجانبه دوستانه و سازنده در عرصه های مختلف با کشورمان اظهار داشت: امیدواریم دولت جدید ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: از همکاری با اتریش در زمینه تامین واکسن کرونا استقبال می کنیم

رییسی: از همکاری با اتریش در زمینه تامین واکسن کرونا استقبال می کنیم