مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 12:352021-08-23بين الملل

دبیرکل جهاد اسلامی: بازداشت های تشکیلات خودگردان وحدت ملی را از بین می برد


دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تشکیلات خودگردان در رام الله را مسؤول کامل جان خضر عدنان، رهبر بازداشت شده خود و سایر زندانیان سیاسی دانست.

- دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تشکیلات خودگردان در رام الله را مسؤول کامل جان خضر عدنان، رهبر بازداشت شده خود و سایر زندانیان سیاسی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فلسطین الیوم، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (دوشنبه) در گفت وگوی مطبوعاتی تاکید کرد: هر یک روزی که از بازداشت خضر عدنان، نماد بزرگ ملی و همفکرانش می گذرد، به نابودی وحدت ملت فلسطین کمک می کند.

النخاله اظهار کرد: آزار جسمی به نمادهای ملی همچون ماهر الاخرس از سوی دستگاه های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در واقع پیام آشکار دشمنی با ملت فلسطین و گروه های مقاومت است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تاکید کرد: تشکیلات خودگردان باید از اقدامات غیرملی و غیرقانونی خود دست برداشته و در عملکرد خود بازنگری کند و بداند هر کسی که می تواند با رژیم اشغالگر مقابله کند، هیچ قدرتی نمی تواند آن را متوقف کرده و یا به اراده آن ضربه بزند حال هر چقدر می خواهد ادعای ملی گرایی داشته باشد.

تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه شیخ خضر عدنان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کرد، همزمان تحقیقاتی از برخی فعالان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل جهاد اسلامی: بازداشت های تشکیلات خودگردان وحدت ملی را از بین می برد

دبیرکل جهاد اسلامی: بازداشت های تشکیلات خودگردان وحدت ملی را از بین می برد