مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 19:252021-08-23اقتصادي

واکسن اجباری به صنعت نفت رسید


شرکت های انرژی آمریکایی در پی افزایش نرخ ابتلا در ایالات متحده و میان کارکنان انرژی، انجام واکسیناسیون کووید 19 را برای کارمندانشان اجابری می کنند.

- شرکت های انرژی آمریکایی در پی افزایش نرخ ابتلا در ایالات متحده و میان کارکنان انرژی، انجام واکسیناسیون کووید 19 را برای کارمندانشان اجابری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با تایید کامل واکسن فایزر-بیو ان تک از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا، درخواستهایی برای ملزم کردن واکسیناسیون برای کارمندانی که در میادین نفتی و پالایشگاهها در کنار هم کار می کنند، مطرح شده است.

شرکت شورون که دومین تولیدکننده بزرگ نفت آمریکاست و شرکت پالایشگاهی والرو انرژی واکسیناسیون را برای برخی از کارکنان میدان نفتی یا کارکنان جدید الزامی خواهند کرد.

شرکت خدمات میدان نفتی شلومبرژه هفته گذشته اعلام کرد بعضی از مشتریان خواستار آن هستند که کارکنان این شرکت واکسینه شده یا پیش از ورود به پایگاههای محل کارشان تست کرونا بدهند.

سخنگوی شلومبرژه اظهار کرد: ما مدام سیاستها و رویه های داخلی را بازبینی می کنیم تا مطمئن شویم که می توانیم نیازهای مشتریانمان را تامین کنیم و همزمان سلامت و ایمنی همه کارمندانمان را در اولویت قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن اجباری به صنعت نفت رسید

واکسن اجباری به صنعت نفت رسید