مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1400 ساعت 20:002021-08-23اقتصادي

تعویق در افتتاح کارخانه کریستال منطقه ویژه اقتصادی نمین


کارخانه کریستال منطقه ویژه اقتصادی نمین قرار بود طی مراسمی در هفته دولت افتتاح شود ولی به دلیل محدودیت کرونایی یک ماه به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از برای سرمایه گذاری است، افزود: برق رسانی، گاز رسانی، فیبر نوری به طور کامل انجام شده و بحث آب این مجموعه نیز با هماهنگی شرکت آب منطقه ای تامین شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: بعد از سال ها انتظار، منطقه ویژه اقتصادی به مرحله بهره برداری رسیده و سازمان مسؤول این منطقه یعنی شرکت سرمایه گذاری گروه شاهد وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است و کارهای زیربنایی خوبی را انجام داده است.

وی اضافه کرد: کارخانه کریستال در این منطقه قرار بود طی مراسمی در هفته دولت افتتاح شود و به دلیل محدودیت کرونایی یک ماه به تعویق افتاد و همزمان با افتتاح این پروژه که اولین کارخانه در منطقه است معابر و محدوده داخلی منطقه نیز آسفالت و زیرساخت های لازم به طور کامل آماده می شوند.

اشتغال 250نفر در فاز اول کارخانه کریستال بهنام جو تصریح کرد: در فاز اول کارخانه کریستال نزدیک 250 نفر صاحب شغل می شوند و در فاز بعدی نیز بیش از 350نفر شاغل خواهند شد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اقدام به موقع برای انجام زیرساخت ها سبب شده تا هزینه کمتری نسبت به قیمت روز در این مجموعه صرف شود، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعویق در افتتاح کارخانه کریستال منطقه ویژه اقتصادی نمین

تعویق در افتتاح کارخانه کریستال منطقه ویژه اقتصادی نمین