مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 02:252021-08-23پزشكي

آغاز بهره برداری از خط تولید ماسک تفتان توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور


همزمان با آغاز هفته دولت خط تولید تفتان ماسک، ماسک سه لایه پزشکی توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور و با حضور مهندس موهبتی استاندار در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز هفته دولت خط تولید تفتان ماسک، ماسک سه لایه پزشکی توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور و با حضور مهندس موهبتی استاندار در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ماسک تفتان که وابسته به مرکز رشد واحد های فناور سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است تنها دارنده مجوز غذا و دارو، کد IRC ، پروانه ساخت از تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، دارای نشان سیب سلامت و برچسب اصالت در زاهدان است.

ظرفیت تولید روزانه این واحد تولیدی 100هزار ماسک استاندارد است که نگرانی های هم استانی های عزیز و مراکز درمانی و داروخانه ها ، تجهیزات پزشکی ، هایپر مارکتها و ….

را در تامین ماسک با کیفیت بالا مرتفع می کند .

مدیر تولید تفتان ماسک در حاشیه افتتاح این هسته فناور در گفت وگو با ایسنا خاطر نشان کرد : یکی از مشکلات اساسی استان همزمان با آغاز کرونا ویروس فقدان ماسک بهداشتی با کیفیت همراه با مجوز استاندارد بود که به حمد الله با تلاش و همکاری مسوولان استان و دانشگاه علوم پزشکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهره برداری از خط تولید ماسک تفتان توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور

آغاز بهره برداری از خط تولید ماسک تفتان توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور