مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 05:002021-08-24اقتصادي

نظارت بهداشتی بر صادرات 6 هزارتن آبزیان از بوشهر


رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر از نظارت بهداشتی-قرنطینه ای بر صادرات بیش از 6 هزار تن آبزیان در این استان خبر داد.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر از نظارت بهداشتی-قرنطینه ای بر صادرات بیش از 6 هزار تن آبزیان در این استان خبر داد.

دکتر حسن بازیار اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نظارت بهداشتی-قرنطینه ای بر صادرات شش هزار و 129 تن انواع آبزیان تازه و منجمد از جمله انواع ماهیان سه هزار و 219تن و دو هزار و 910تن میگو از سوی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در قالب 330 فقره گواهی بهداشتی بین المللی انجام شده است.

وی ادامه داد: این محموله های صادراتی قبل از دریافت گواهی بهداشتی بین المللی دامپزشکی تحت آزمایشات لازم براساس ضوابط کشور مقصد قرار می گیرند و پس از اطمینان از سلامت محموله ها براساس نتایج آزمایشگاهی و مشاهدات ظاهری (ارگانولپتیکی) و رعایت اصول حمل بهداشتی و نیز رعایت زنجیره برودتی، اجازه بهداشتی صادرات داده می شود.

رییس اداره قرنطینه و امنیت زیستی دامپزشکی استان بوشهر افزود: تمامی این گواهی های بهداشتی در راستای تحقق شعار سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها و همچنین دولت الکترونیک به صورت الکترونیکی و غیر حضوری از طریق سامانه یکپارچه قرنطینه دامپزشکی و در حد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بهداشتی بر صادرات 6 هزارتن آبزیان از بوشهر

نظارت بهداشتی بر صادرات 6 هزارتن آبزیان از بوشهر