مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:312021-08-24سياسي

همراه اول حامی اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال


اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال امروز با حمایت همراه اول آغازبه کار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال از امروز سه شنبه دوم شهریورماه به مدت 9 روز با حمایت مرکز تحقیق وتوسعه همراه اول برگزاری می شود.

این رویداد 9 روزه از دوم تا یازدهم شهریورماه 1400، توسط مرکز فناوری های دیجیتالی دانشگاه تهران برگزار می شود و در پنل های تخصصی این جشنواره وحید شاه منصوری؛ رییس مرکز تحقیق و توسعه و مصطفی حیدرزاده مدیرکل راهبردهای دیجیتال همراه اول سخنرانی خواهند داشت.

در جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال تجربیات و آخرین دستاوردها و اقدامات دانشگاه تهران، حامیان و شرکت های دانش بنیان در حوزه فناوری اطلاعات و یادگیری الکترونیک تبادل می شود.

علاوه بر این، در طول جشنواره پنل های دانشگاه دیجیتال، فرصت ها، ارزش ها و تاثیرات، پنل های معرفی خدمات دیجیتالی دانشگاه تهران، رویداد دریافت ایده ها از اعضای هیات علمی، دانشجویان و شرکت ها (reverse pitch)، کارگاه آموزشی، نمایشگاه و میزگردهای تخصصی برگزار می شود.

طبق اعلام در این رویداد همایش یادگیری الکترونیکی؛ تجربه های زیسته، ارزیابی و آینده نگاری 2 تا 7 شهریور، جشنواره فناوری های دیجیتال 6 تا 11 شهریور و جشنواره یادگیری ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه اول حامی اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال

همراه اول حامی اولین جشنواره دانشگاه تهران دیجیتال