مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 06:422021-08-24پزشكي

البرز به قله پیک پنجم کرونا رسید


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به افزایش رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، گفت: اگر رعایت ها به همین شیوه ادامه داشته باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، مهرداد بابایی سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 17 نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: در حال حاضر 1369 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری و از خدمات درمانی استفاده می کنند.

وی با اشاره به تعداد مراجعیم سرپایی استان گفت: طی 24 ساعت گذشته حدود 4900 نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده اند.

این مسئول با بیان اینکه به نظر می رسد در قله پیک پنجم کرونا قرارگرفته ایم، توضیح داد: هرچند تعداد بیماران هنوز بالا است ولی به نظر می رسد به نقطه تثبیت رسیده ایم.

بابایی تاکید کرد: خوشبختانه طی چند روز گذشته شاهد افزایش رعایت شیوه نامه های بهداشتی از سوی مردم هستیم و میزان رعایت از کمتر از 40 درصد به بالای 65 درصد رسیده است.

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز افزود: اگر رعایت مردم به همین شیوه ادامه داشته باشد، می توان به کاهش شیب بیماری امید داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز به قله پیک پنجم کرونا رسید

البرز به قله پیک پنجم کرونا رسید