مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 07:402021-08-24سياسي

ما می تونیم در فضای دانشگاه محقق می شود


اولین همایش ملی پژوهش های جامعه محور در حوزه کشاورزی ،منابع طبیعی و محیط زیست به میزبانی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی به صورت مجازی به همت اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

- ایسنا/همدان اولین همایش ملی پژوهش های جامعه محور در حوزه کشاورزی ،منابع طبیعی و محیط زیست به میزبانی دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی به صورت مجازی به همت اعضای هیئت علمی گروه کشاورزی این دانشگاه برگزار شد.

رییس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در این همایش اظهار کرد: نقشه راه جامعه علمی کشور برگرفته از اسناد بالادستی است چون بیانیه گام دوم انقلاب بوده و در این بیانیه عامل پیشرفت و عزت و کرامت ایران اسلامی ما می توانیم تعریف شده و واژه ما می تونیم در فضای دانشگاه قابل محقق شدن است.

حسین مرادی مخلص گفت:در بیانیه گام دوم انقلاب هفت مبحث مطرح شده که یکی از این مباحث که مقام معظم رهبری تاکید و توصیه دارند مبحث علم و فناوری و دانش بوده ودر بحث علم و دانش ،دانشگاه ها وارد مباحثی می شوند که بر اساس این بیانیه از فضای دانشگاه های یک و دو و سه، دانشگاه ها وارد نسل دانشگاه های نسل چهارم و یا جامعه محور می شوند.

وی افزود:یکی از مباحث مهم که در دانشگاه های جامعه محور و نسل چهارم به عنوان مبحث کلیدی و اصلی و زیربنایی مطرح است حوزه کشاورزی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما می تونیم در فضای دانشگاه محقق می شود

ما می تونیم در فضای دانشگاه محقق می شود