مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 شهریور 1400 ساعت 10:152021-08-24سياسي

یزدی خواه: اسماعیلی چند پرونده مفتوح در دادسرای ویژه کارکنان دولت دارد


نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرونده مفتوح در دادسرای ویژه کارکنان دولت دارد گفت که اهالی فرهنگ و رسانه نسبت به حضور اسماعیلی در وزارت فرهنگ گارد گرفته اند که باید دلیل آن را بدانیم.

- نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی وزیر پیشنهادی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پرونده مفتوح در دادسرای ویژه کارکنان دولت دارد گفت که اهالی فرهنگ و رسانه نسبت به حضور اسماعیلی در وزارت فرهنگ گارد گرفته اند که باید دلیل آن را بدانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی یزدی خواه در جلسه علنی نوبت عصر امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: مخالفت بنده با آقای اسماعیلی مربوط به مسائل فردی و شخصی نیست .

وی توضیح داد: در قانون بودجه بخشی با عنوان خارج از شمول وجود دارد که به رییس دستگاه اختیار داده تا از محل بودجه خارج از شمول استفاده کند بدین شکل که او با یک امضاء و بدون هیچ ترتیبات قانونی می تواند مبلغی را به نهادی بدهد.

یزدی خواه اضافه کرد: آقای اسماعیلی معاون سیاسی - امنیتی استانداری اصفهان بود که بودجه خارج از شمول بنا بر گفته برخی تا چند صد میلیون تومان در اختیارش وجود داشت با این حال در آن زمان انضباط مالی در استانداری اصفهان مشاهده نمی شد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزدی خواه: اسماعیلی چند پرونده مفتوح در دادسرای ویژه کارکنان دولت دارد

یزدی خواه: اسماعیلی چند پرونده مفتوح در دادسرای ویژه کارکنان دولت دارد